Business marketing
Business marketing
-
Managementwetenschappen
-
MB1602
-
5 EC
-
Vanaf € 352
Inhoud
Leerdoelen
Na afronding van de cursus verwachten we dat je:
- de verschillende kernbegrippen uit de business marketing kunt herkennen, definiëren en toepassen op relatief eenvoudige cases
- de aangereikte kennis en vaardigheden voor het managen van klantrelaties in een b2b-context kunt toepassen
- de belangrijkste theoretische visies en stromingen binnen business marketing begrijpt en kunt benoemen
- over een kritische, reflectieve houding beschikt ten aanzien van de gangbare kennis in en praktijk van het vakgebied
- inzicht hebt in de veronderstellingen, mogelijkheden en beperkingen van verschillende marketingtheorieën en (wetenschappelijke) kennis op het gebied van business marketing.
Aanmelden
Toelichting aanmelden
De cursus wordt éénmaal per academisch jaar aangeboden.
Voorkennis
Begeleidingsvorm
De cursus heeft een vast startmoment en volgt een rooster waarin de studietaken en opdrachten zijn aangegeven. De begeleiding vindt plaats via feedback op ingeleverd werk en er is voorzien in vangnetbegeleiding van een docent.
Docenten
Tentamenvorm
Tentamendata
Tentamenhulpmiddelen
De online rekenmachine
Het online woordenboek t.b.v. ANS