ALG_Afgestudeerden_OW_14259_head_large.jpg

Afgestudeerden Onderwijswetenschappen

 

Wo masteropleiding Onderwijswetenschappen

mw. R. de Klerk-Bambara MSc, Capelle aan den IJssel
Afstudeeropdracht: Vlag Veroverd, Kennis Gewonnen. Het meten van het effect van een serious game over cybersecurity op leren en motivatie

mw. M. Blokzijl-Stoffers MSc, Hoogeveen
Afstudeeropdracht: Leren vanuit Mogelijkheden en Behoeften: Flexibel Leren in het Hoger Onderwijs

mw. C.C.M. Claerhout MSc, Moorsele, België
Afstudeeropdracht: Effect van Plugged-in en Unplugged Programmeerbenaderingen op Computational Thinking Skills bij Kleuters en de Impact van Samenwerken versus Individueel Werken

dhr. A.P. van Diepeningen MSc, Halsteren
Afstudeeropdracht: De invloed van een training ter verbetering van de toetsbekwaamheid van docenten in het voortgezet onderwijs

mw. S. Hartemink MSc, Ede
Afstudeeropdracht: Van Student Naar Beginnende Professional: Prompts als Brug Tussen Theorie en Praktijk?

mw. H.S. van der Honing MSc, Wageningen *
Afstudeeropdracht: Het Effect van Afbeeldingen in Refutatieteksten op het Wegnemen van Misconcepties bij Studenten in het Hoger Natuurwetenschappelijk Onderwijs

dhr. J.B. Kroesen MSc, Zwolle
Afstudeeropdracht: Het Effect van Instructievideo’s in L.O. Lessen op de Bewegingsuitvoering

dhr. J.S.A. Leferink MSc, Eindhoven
Afstudeeropdracht: verkenning van de Relatie Tussen een Growth Mindset en Zelfregulerend leren: Een Literatuurstudie

mw. I.G. Talsma MSc, Scherpenzeel
Afstudeeropdracht: Zelfregulatie in Actie: Handhavers in het MBO Gewapend met Prompting en (P)Reflectie. Een Onderzoek naar het Effect van Preflectie-en Reflectieprompts met App4Talent op School en Tijdens het Praktijkleren op de Ontwikkeling van de Zelfregulatievaardigheden van Studenten in het Middelbaar Beroeps Onderwijs

dhr. M.R. Wielens MSc, Hilversum
Afstudeeropdracht: Modelleren van Peerfeedback in het Online Hoger Onderwijs

* Bij deze student werd aan het behaalde getuigschrift de waardering met Lof toegekend.

Wo masteropleiding Onderwijswetenschappen

dhr. J.W. Boer MSc, Apeldoorn *
Afstudeeropdracht: Linguïstische verschillen tussen zelfgeschreven en met behulp van AI gegenereerde teksten van studenten HBO-ICT.

dhr. B. Dekker MSc, Nijmegen *
Afstudeeropdracht: Samenzijn in pluraliteit. Een participatief onderzoek naar perspectieven op betekenisvol burgerschapsonderwijs met Group Concept Mapping.

dhr. R. Hoogesteger MSc, Terneuzen
Afstudeeropdracht: Ervaren autonomie en ervaren druk bij leerkrachten en de invloed op hun doceerstijl.

mw. S.S.F. Huntjens MSc, Maastricht
Afstudeeropdracht: Het Effect van Formatieve Toetsing middels Peerdiscussies op Begrijpend Leesresultaten en Metacognitie bij Bovenbouwleerlingen in het Primair Onderwijs.

mw. S. van Loenen MSc, Katwijk
Afstudeeropdracht: Werkplekleren en innovatief werkgedrag van leerkrachten in het basisonderwijs: een cross-sectionele studie.

dhr. N. van den Oord MSc, Eindhoven
Afstudeeropdracht: Het construeren en benutten van een leernetwerk tijdens praktijkgericht onderzoek in het basisonderwijs.

mw. H.R. Trompetter MSc, Oosterhout
Afstudeeropdracht: Ontwerprichtlijnen voor generatieve leeractiviteiten bij instructievideo’s in online hoger onderwijs: Een rapid review.

dhr. W.P. Trutmans MSc, Nijmegen
Afstudeeropdracht: Feedbackgeletterdheidgedrag en de Invloed van Kenmerken van Programmatisch Toetsen.

* Bij deze student werd aan het behaalde getuigschrift de waardering met Lof toegekend.