Afgestudeerden Onderwijswetenschappen
Wo masteropleiding Onderwijswetenschappen
dhr. A.A. Bastiaanse MSc, Goes
Afstudeeropdracht: De Relatie Tussen Executieve Functies en Schoolprestaties bij leerlingen in het Voortgezet Onderwijs.
mw. A.J.M. Ceelen-Meevissen MSc, Breda
Afstudeeropdracht: De Ontwikkeling van Autonome Motivatie van (Aanstaande) Leerkrachten voor STEAM-Onderwijs in een Teacher Learning Group.
mw. D.H.J. Creemers MSc, Nederweert
Afstudeeropdracht: De Mediërende Rol van Emotieregulatiestrategieën op de Associatie Tussen de Psychologische Basisbehoeften en Emotioneel welzijn bij Basisschoolleerlingen uit Groep 7 en 8.
mw. K. Huls-Klok MSc, Staphorst
Afstudeeropdracht: Aandacht Gevraagd! Het Effect van het Gebruik van Multimedia in Toetsen op Leerlingen met Aandacht- en Concentratieproblemen.
mw. I.R. de Jager MSc, Heesselt
Afstudeeropdracht: Het Effect van Effectieve Peerfeedbackprocessen op de Waardering van Peerfeedback.
mw. D. Kalkman MSc, Oosterhout
Afstudeeropdracht: Collectief leren tijdens multidisciplinair overleg.
mw. F.B.J. Pielage MSc, Willemstad
Afstudeeropdracht: Leerkracht Aanwezigheid in een Virtuele Leeromgeving bij Nederlandse Basisschoolleerlingen: Een Onderzoek naar Presentie en Gebaren, een Verkenning van Verschillen in Sociale Aanwezigheid, Cognitieve Verwerking, Motivatie en Leerprestaties.
mw. G.M.D. Theuws MSc, Bergeijk
Afstudeeropdracht: De Relatie tussen Fysieke Activiteit en Mentaal Welbevinden bij Basisschoolkinderen met een Lage SES.
mw. M.L. Vinck-Rodrigues MSc, 's-Gravenhage
Afstudeeropdracht: Interpersoonlijke Emotieregulatiestrategieën, Psychologische Basisbehoeften en Emotioneel Welzijn in het Hoger Beroepsonderwijs.
Wo masteropleiding Onderwijswetenschappen
mw. S.C. Bulckaen MSc, Ledegem, België
Afstudeeropdracht: De Digisprong Achterna: Ontwikkeling van een Rubriek om de Digitale Competenties van Leraren in het Secundair Onderwijs in Kaart te Brengen.
mw. E. Heirweg MSc, Munkzwalm, België*
Afstudeeropdracht: Waarheid Versus Mythe: Een Onderzoek Naar het Effect van Refutatievideo's bij het Ontkrachten van Neuromythes in de Lerarenopleiding.
mw. M.C.J.M. van Heugten-Slits MSc, Roermond
Afstudeeropdracht: Doe je het na de vakantie nog? - Hoe Reflectie op Leeropbrengst Startende Docenten ondersteunt bij het Toepassen van het Geleerde in de Eigen Onderwijspraktijk.
mw. E. Jager MSc, Almere
Afstudeeropdracht: Blended Learning in Teacher Learning Groups: Ervaren Sociale Configuratie en Waardecreatie tijdens Fysieke en Online Bijeenkomsten.
mw. A.M. Janssen MSc, Sittard
Afstudeeropdracht: De impact van Learning Analytics-ondersteunend Learning Design op de TPACK-kennis en motivatie van basisschoolleraren: de casestudy van FoLA².
mw. E. van der Linden MSc, Sint Philipsland
Afstudeeropdracht: Onderzoek naar het Effect van Free en Cued Recall op het Geheugen in Kennisclips.
mw. S. van der Linden MSc, Geffen
Afstudeeropdracht: Motiverende Factoren bij Docenten voor Blended Learning: Een Exploratieve Meervoudige Casestudy in het mbo.
mw. M.G.M. van Mil MSc, Deurne
Afstudeeropdracht: Het Effect van Video-Verrijkte Rubrics op de Feedbackkwaliteit in de Beroepspraktijkvorming van de Kinderopvang van het Middelbaar Beroepsonderwijs.
mw. J.A.H. Pleumeekers MSc, Best
Afstudeeropdracht: De Invloed van Groepssamenstelling op Interactie bij Leerlingen met een Taalontwikkelingsstoornis Tijdens het Samenwerkend Leren.
dhr. J. Redouani MSc, Haarlem
Afstudeeropdracht: De motivatie van forensisch sociale professionals voor professionele ontwikkeling.
mw. E. De Smet MSc, Aalter, België
Afstudeeropdracht: Sm@rtMirror. Een Educational Design Research naar de doorontwikkeling van een Seamless Learning methodiek die de professionele ontwikkeling tot effectieve leider vanuit Themagecentreerde Interactie via zelfregulatie faciliteert en die het leren in verschillende contexten met elkaar verbindt.
mw. M.H.A. Van Snippenberg-Vermeulen MSc, Vianen
Afstudeeropdracht: Het Effect van het Signaleringsprincipe op Multimediale Toetsing: Leidt het gebruik van pijlen in toetsitems tot hogere toetsprestaties bij leerlingen in het basisonderwijs?
mw. J.A.M. van der Stoop MSc, Zijpe
Afstudeeropdracht: Het Interesse- en Motivatie-Zelfoverschattingseffect in Tekstbegrip.
mw. A.M.J. Tesselhof-Hoogewind MSc, Raalte
Afstudeeropdracht: Digitale Toetsen en Typevaardigheid. Speelt de Mate van Typevaardigheid een Rol bij Digitale Toetsen met Open Vragen bij Leerlingen in Groep 7 van het Basisonderwijs?
mw. K. Verheijen MSc, Maashees
Afstudeeropdracht: De Relatie Tussen Transformationeel Leiderschap, Teamleren en Innovatief Gedrag van Leerkrachten in het Primair Onderwijs.
Wo masteropleiding Onderwijswetenschappen
mw. B. Defreyne MSc, Moorslede, België
Afstudeeropdracht: Educatieve Audio Podcasts in het Onderwijs: Een Rapid Review van Gerandomiseerde Gecontroleerde Studies
mw. A. ter Haar MSc, Enschede
Afstudeeropdracht: In Welke Mate kan Close Reading de Leesmotivatie van Basisschoolleerlingen Verhogen?
mw. L. Hartenberg-de Vries MSc, Julianadorp
Afstudeeropdracht: De Relatie tussen Fysieke Activiteit en Emotioneel Welbevinden binnen Personen gedurende de Dag bij Eerstejaars Mbo-studenten
mw. Y.C.M.F. van den Heuvel MSc, Weert
Afstudeeropdracht: Het Effect van Squla op de Leesmotivatie en Begrijpend Leesprestaties van Leerlingen in het Primair Onderwijs
dhr. N. Hoogelander MSc, Rijswijk
Afstudeeropdracht: Het Coherentieprincipe bij Toetsen: Het effect van Decoratieve Afbeeldingen in een Digitale Rekentoets
mw. T. Kuijper-Beumer MSc, Amsterdam
Afstudeeropdracht: Zal ik je overhoren? Wat ouders van kinderen op de basisschool weten en adviseren over de effectiviteit van leerstrategieën bij het huiswerk
mw. I. Loomans MSc, Rijkevorsel, België
Afstudeeropdracht: Co-creatie als Hefboom voor Inclusief Onderwijs
mw. S.G. Mous MSc, Zaandam *
Afstudeeropdracht: De Relatie Tussen Gender en Voorkennis van Deelnemers en de Mate en Wijze Waarop zij Participeren in het Discussieforum van een ICT MOOC
dhr. D. Peters MSc, Veldhoven
Afstudeeropdracht: Het Effect van Peerdiscussies bij Formatieve Toetsing op de Rekenresultaten en Motivatie van Bovenbouwleerlingen in het Primair Onderwijs
mw. I.R. van der Schatte Olivier-Wagensveld MSc, Ermelo
Afstudeeropdracht: De Relatie tussen een Trainerscursus en de Uitvoering in de Onderwijspraktijk
mw. B.W.E. Verschuuren MSc, Breda
Afstudeeropdracht: Attitudes van Basisschoolleerkrachten op Online Onderwijs
mw. L.B. Wagemakers MSc, Wirdum
Afstudeeropdracht: Adaptieve Leersystemen: een Ethisch Denkkader
mw. S.J.D. Wolvers MSc, Voorschoten
Afstudeeropdracht: Sociaal Kapitaal en Collectief Innovatief Leerkrachtgedrag: De Mediërende Rol van de Psychologische Basisbehoeften
Wo masteropleiding Onderwijswetenschappen
mw. L.E. Berghuis MSc, Zwolle
Afstudeeropdracht: Gespreid Leren bij het Automatiseren van de Tafels van Vermenigvuldiging bij Basisschoolkinderen.
mw. M. de Boer MSc, Amersfoort
Afstudeeropdracht: Waardecreatie van Pabostudenten in Blended Professionele Lerarengroepen Tijdens COVID-19. De Relatie tussen Sociale configuratie en Waardecreatie in Blended Leeromgevingen.
mw. L.J.M. Cleven MSc, Someren
Afstudeeropdracht: De Attitude, Intentie en het Gedrag van Leerkrachten in het Nederlandse Basisonderwijs rondom Formatief Handelen.
mw. A.P. Delnooz MSc, Breda
Afstudeeropdracht: Het Effect van het in Samenspraak Bepalen van Leerdoelen en Succescriteria op de Autonome Motivatie en Schrijfprestatie van Basisschoolleerlingen.
mw. C.M. van Driel MSc, Numansdorp
Afstudeeropdracht: Zelfoverschatting Door Interesse in Tekstbegrip Bij Basisschoolleerlingen.
dhr. R. Jansen MSc, Nijmegen
Afstudeeropdracht: De Samenhang tussen Psychologische Basisbehoeften en Motivatie in het Voortgezet Onderwijs: Speelt Schooltype een Rol?
mw. L. Juliana-Sloots MSc, Rhoon
Afstudeeropdracht: Een Vergelijking van de Effecten van Coaching met Uitgestelde Feedback en Directe Feedback met BIE-Technologie op de Klassenmanagement Vaardigheden van Leraren.
mw. N.R. Schreurs-Kuipers MSc, Markelo
Afstudeeropdracht: Professionele Ontwikkeling van Mbo-docenten op het Werk: Validatie van een Meetinstrument.
mw. K.M.C.P. Seiger MSc, Enschede
Afstudeeropdracht: De Invloed van het Technisch Leesniveau op Tekstbegrip bij Close Reading.