Afgestudeerden Onderwijswetenschappen
mw. N.A. van As MSc, Elst
Afstudeeropdracht: De invloed van het multimedia- en signaleringsprincipe bij redactiesommen op de toetsresultaten van leerlingen in het basisonderwijs. Wat is de rol van taalvaardigheid?
mw. E.M. van den Berg MSc, Twello
Afstudeeropdracht: Sturen op Succes: Hoe Groeimindset en Zelfregulerend Leren Gezamenlijk Bijdragen aan Rekenprestaties in het Basisonderwijs.
dhr. M.S. van den Brink MSc, Arnhem
Afstudeeropdracht: De Invloed van Sensorische Prikkels op Executieve Functies bij Middelbaar Beroepsonderwijs Studenten in Theoretische en Praktijkgerichte Leeromgevingen.
mw. W.T. Dam MSc, Voorthuizen
Afstudeeropdracht: De Impact van Onderwijskundig Leiderschap op Design-Based Education: Ontwerpgericht Onderzoek over de Rol van de Teamleider in het Hoger Onderwijs.
dhr. B. Godderis MSc, Antwerpen, België
Afstudeeropdracht: Bevordering van Zelfregulerend Leren: Ontwerpteams Ontwikkelen Interventies voor het Primair en Voortgezet Onderwijs.
dhr. R.C.S. Huijnen MSc, 's-Gravenhage
Afstudeeropdracht: Net Echt! Onderzoek naar het effect van Social Cues van Fotorealistische AI Onscreen Agents op Cognitieve Belasting en Leeropbrengst.
mw. J.J.C. Van Kerrebroeck MSc, Lovendegem, België
Afstudeeropdracht: Refutatievideo’s om Misvattingen Over Leerstrategieën te Weerleggen bij Middelbare Scholieren: Een Vergelijking Tussen Medeleerlingen en Leraren als Boodschapper.
mw. J.J. Kom MSc, Delft
Afstudeeropdracht: Gerandomiseerde trial: De langetermijninvloeden van instructievideo’s op leerresultaten en de rol van cognitieve belasting hierbij.
mw. E. Lemey MSc, Aalter, België
Afstudeeropdracht: Het Verband Tussen Emotieregulatie-Strategieën en Verschillende Componenten van Inhibitie bij Leerlingen uit de Derde en Vierde Klas van het Kunstsecundair Onderwijs.
mw. B. Merken MSc, Berchem, België
Afstudeeropdracht: Het Effect van Docentfeedback bij Rubricgebruik op Zelfregulerend Leren en de Mediërende Rol van Motivatie.
mw. N. Missotten MSc, Heers, België
Afstudeeropdracht: Het Effect van Peerdiscussies op de Motivatie en Angst bij Leerlingen in de Bovenbouw Primair Onderwijs.
mw. M.M.A.J. Reurink-van de Ven MSc, Veghel
Afstudeeropdracht: Interpretatie van multimediale terugrapportages in het basisonderwijs: De rol van beoordelingsgeletterdheid, visuele aandacht en integratievermogen.
dhr. M. Zandee MSc, Woudenberg
Afstudeeropdracht: Begeleiding Rondom Werkplekleren van MBO-studenten met Twee Profielen in de Opleiding Business Services.
Wo masteropleiding Onderwijswetenschappen
mw. L. Arents MSc, Fengersfors, Zweden
Afstudeeropdracht: De Rol van Creativiteit in de Ontwikkeling van Computational Thinking bij Unplugged en Plugged Programmeren in het Primair Onderwijs
mw. M.M. Flierman MSc, Apeldoorn
Afstudeeropdracht: De invloed van een feedback- en reflectietool op social space tijdens samenwerkend leren in het mbo en de mediërende rol van ervaren uitdagingen en emotieregulatie
mw. N. Grobbe MSc, Hengelo
Afstudeeropdracht: Het Leereffect van Instructievideo’s op de Langere Termijn en de Invloed van Mindset op de Leerprestaties
dhr. P.G.E. de Kort MSc, Lunteren *
Afstudeeropdracht: Geloof het of Niet: Het Effect van Refutatieteksten en Refutatievideo’s op het Weerleggen van Neuromythes bij Leraren
dhr. R. Stam MSc, Vinkeveen
Afstudeeropdracht: De Impact van het Deep Breath Training Program op Stressregulatie en op de Mate van het Gebruik van Geweld tijdens een Kritiek Incident
Wo masteropleiding Onderwijswetenschappen
mw. R. de Klerk-Bambara MSc, Capelle aan den IJssel
Afstudeeropdracht: Vlag Veroverd, Kennis Gewonnen. Het meten van het effect van een serious game over cybersecurity op leren en motivatie
mw. M. Blokzijl-Stoffers MSc, Hoogeveen
Afstudeeropdracht: Leren vanuit Mogelijkheden en Behoeften: Flexibel Leren in het Hoger Onderwijs
mw. C.C.M. Claerhout MSc, Moorsele, België
Afstudeeropdracht: Effect van Plugged-in en Unplugged Programmeerbenaderingen op Computational Thinking Skills bij Kleuters en de Impact van Samenwerken versus Individueel Werken
dhr. A.P. van Diepeningen MSc, Halsteren
Afstudeeropdracht: De invloed van een training ter verbetering van de toetsbekwaamheid van docenten in het voortgezet onderwijs
mw. S. Hartemink MSc, Ede
Afstudeeropdracht: Van Student Naar Beginnende Professional: Prompts als Brug Tussen Theorie en Praktijk?
mw. H.S. van der Honing MSc, Wageningen *
Afstudeeropdracht: Het Effect van Afbeeldingen in Refutatieteksten op het Wegnemen van Misconcepties bij Studenten in het Hoger Natuurwetenschappelijk Onderwijs
dhr. J.B. Kroesen MSc, Zwolle
Afstudeeropdracht: Het Effect van Instructievideo’s in L.O. Lessen op de Bewegingsuitvoering
dhr. J.S.A. Leferink MSc, Eindhoven
Afstudeeropdracht: verkenning van de Relatie Tussen een Growth Mindset en Zelfregulerend leren: Een Literatuurstudie
mw. I.G. Talsma MSc, Scherpenzeel
Afstudeeropdracht: Zelfregulatie in Actie: Handhavers in het MBO Gewapend met Prompting en (P)Reflectie. Een Onderzoek naar het Effect van Preflectie-en Reflectieprompts met App4Talent op School en Tijdens het Praktijkleren op de Ontwikkeling van de Zelfregulatievaardigheden van Studenten in het Middelbaar Beroeps Onderwijs
dhr. M.R. Wielens MSc, Hilversum
Afstudeeropdracht: Modelleren van Peerfeedback in het Online Hoger Onderwijs
Wo masteropleiding Onderwijswetenschappen
dhr. J.W. Boer MSc, Apeldoorn *
Afstudeeropdracht: Linguïstische verschillen tussen zelfgeschreven en met behulp van AI gegenereerde teksten van studenten HBO-ICT.
dhr. B. Dekker MSc, Nijmegen *
Afstudeeropdracht: Samenzijn in pluraliteit. Een participatief onderzoek naar perspectieven op betekenisvol burgerschapsonderwijs met Group Concept Mapping.
dhr. R. Hoogesteger MSc, Terneuzen
Afstudeeropdracht: Ervaren autonomie en ervaren druk bij leerkrachten en de invloed op hun doceerstijl.
mw. S.S.F. Huntjens MSc, Maastricht
Afstudeeropdracht: Het Effect van Formatieve Toetsing middels Peerdiscussies op Begrijpend Leesresultaten en Metacognitie bij Bovenbouwleerlingen in het Primair Onderwijs.
mw. S. van Loenen MSc, Katwijk
Afstudeeropdracht: Werkplekleren en innovatief werkgedrag van leerkrachten in het basisonderwijs: een cross-sectionele studie.
dhr. N. van den Oord MSc, Eindhoven
Afstudeeropdracht: Het construeren en benutten van een leernetwerk tijdens praktijkgericht onderzoek in het basisonderwijs.
mw. H.R. Trompetter MSc, Oosterhout
Afstudeeropdracht: Ontwerprichtlijnen voor generatieve leeractiviteiten bij instructievideo’s in online hoger onderwijs: Een rapid review.
dhr. W.P. Trutmans MSc, Nijmegen
Afstudeeropdracht: Feedbackgeletterdheidgedrag en de Invloed van Kenmerken van Programmatisch Toetsen.