ALG_Afgestudeerden_OW_14259_head_large.jpg

Afgestudeerden Onderwijswetenschappen

 

Wo masteropleiding Onderwijswetenschappen

mw. L.E. Berghuis MSc, Zwolle
Afstudeeropdracht: Gespreid Leren bij het Automatiseren van de Tafels van Vermenigvuldiging bij Basisschoolkinderen.

mw. M. de Boer MSc, Amersfoort
Afstudeeropdracht: Waardecreatie van Pabostudenten in Blended Professionele Lerarengroepen Tijdens COVID-19. De Relatie tussen Sociale configuratie en Waardecreatie in Blended Leeromgevingen.

mw. L.J.M. Cleven MSc, Someren
Afstudeeropdracht: De Attitude, Intentie en het Gedrag van Leerkrachten in het Nederlandse Basisonderwijs rondom Formatief Handelen.

mw. A.P. Delnooz MSc, Breda
Afstudeeropdracht: Het Effect van het in Samenspraak Bepalen van Leerdoelen en Succescriteria op de Autonome Motivatie en Schrijfprestatie van Basisschoolleerlingen.

mw. C.M. van Driel MSc, Numansdorp
Afstudeeropdracht: Zelfoverschatting Door Interesse in Tekstbegrip Bij Basisschoolleerlingen.

dhr. R. Jansen MSc, Nijmegen
Afstudeeropdracht: De Samenhang tussen Psychologische Basisbehoeften en Motivatie in het Voortgezet Onderwijs: Speelt Schooltype een Rol?

mw. L. Juliana-Sloots MSc, Rhoon
Afstudeeropdracht: Een Vergelijking van de Effecten van Coaching met Uitgestelde Feedback en Directe Feedback met BIE-Technologie op de Klassenmanagement Vaardigheden van Leraren.

mw. N.R. Schreurs-Kuipers MSc, Markelo
Afstudeeropdracht: Professionele Ontwikkeling van Mbo-docenten op het Werk: Validatie van een Meetinstrument.

mw. K.M.C.P. Seiger MSc, Enschede
Afstudeeropdracht: De Invloed van het Technisch Leesniveau op Tekstbegrip bij Close Reading.