Marketing management
Marketing management
-
Managementwetenschappen
-
MM1004
-
10 EC
-
Vanaf € 704
-
Voor dit product gelden ingangseisen
Inhoud
Leerdoelen
Na afronding van deze cursus:
- ben je op de hoogte van state-of-the-art kennis en van recente ontwikkelingen in het vakgebied
- ken je het belang en de mogelijkheden van marketing management voor het werven en behoud van klanten (en klanten van klanten)
- heb je kennis van en inzicht in recente ontwikkelingen op het gebied van marketing (online marketing, social media, branding, sustainability)
- bezit je specialistische kennis en vaardigheden voor het managen van klantrelaties
- beschik je over inzicht in de vier belangrijkste uitdagingen rondom de aandacht voor duurzaamheid: de beeldvorming, de rol van sociale media en de toenemende complexiteit van consumentengedrag en de beleving door de consument
- beschik je over een kritische, reflectieve houding ten aanzien van de gangbare kennis in en praktijk van het vakgebied.
Ingangseisen
Aanmelden voor deze cursus is alleen mogelijk in combinatie met de bijbehorende cursus MM0802 Voorbereiding afstudeeronderzoek MAM.
Aanmelden
Toelichting aanmelden
Parallel aan deze cursus volg je de bijbehorende cursus MM0802 Voorbereiding afstudeeronderzoek MAM.
Voorkennis
Een redelijke (passieve) beheersing van de Engelse taal is noodzakelijk voor het kunnen lezen en begrijpen van Engelstalige teksten.