Hoe kan een bedrijf de klantervaring gedurende de hele customer journey beter begrijpen en beheren?
Om ervoor te zorgen dat klanten een positieve ervaring hebben en die ook onthouden, is het volgens Sahhar van vitaal belang dat organisaties de klantervaring beter leren begrijpen. Tijdens de lezing nodigt hij zijn publiek uit om na te denken over de aard en kenmerken van klantervaring door middel van een nieuwe visie hierop te presenteren:
- Wat is klantervaring en welke nieuwe dimensies aan klantervaring kunnen worden toegevoegd?
- Hoe kan de klantervaring worden beheerd door organisaties gedurende het hele klantentraject?
- Hoe kunnen valkuilen worden omgezet naar concurrentievoordeel?
Yasin Sahhar: 'Deze lezing geeft onderzoekers en managers dieper inzicht in het begrijpen en managen van solide ervaringen van klanten, die als voeding kunnen dienen voor innovatieve service proposities.'
Praktische informatie
De lezing maakt onderdeel uit van het Europese PANTHER programma en is toegankelijk voor iedereen die interesse heeft in het onderwerp.
Spreker: Yassin Sahhar, universitair docent Marketing and Service Research, Universiteit Twente
Datum en tijd: 12 april 2023 om 19.30 uur
Locatie: Brightlands Smart Services Campus, Smedestraat 2 in Heerlen
Aanmelden: deelname is gratis, wel graag vooraf aanmelden via het online aanmeldformulier
Voertaal: Engels
PANTHER
Het Europese PANTHER programma staat voor Propagating Action & Networks Towards (Higher) Entrepreurial Results en wordt gehost door organisaties die uitblinken in kennisintensief ondernemerschap (Flanders Business School, Universiteit Twente, Open Universiteit, KU Leuven, Fontys Hogeschool). Zij bieden een intensief trainings- en coachingstraject bestaande uit seminars, waarin je leert om een bedrijfsidee door te ontwikkelen tot een financierbaar en duurzaam bedrijfsplan. Meer informatie over het Europese PANTHER programma: The Panther programme enables innovative minds to develop their business idea into a fundable and sustainable business plan (utwente.nl).