null Technische problemen bij verwerking van aanmeldingen

OW_Onderzoek_VerleidelijkeDetails_Digitaletoetsen_15744_head_large.jpg

Technische problemen bij verwerking van aanmeldingen

De Open Universiteit ondervindt sinds maandag 1 september een technisch probleem bij het verwerken van de aanmeldingen. Hierdoor zijn sommige diensten via mijnOU tijdelijk niet beschikbaar.

Het gaat onder andere om:

  • Brightspace
  • Bibliotheek
  • Aanmelden voor tentamens
  • SURFspot
  • Microsoft 365

Er wordt momenteel hard gewerkt aan een oplossing. Uiterlijk donderdag 4 september verwachten we dat alle diensten weer volledig toegankelijk zijn. Indien jouw e-mail betrekking heeft op dit probleem dan zullen wij inhoudelijk niet reageren. Mocht je na donderdag toch nog problemen ondervinden dan verzoeken wij jou vriendelijk om opnieuw een melding te maken.

We begrijpen dat dit vervelend is en bieden onze excuses aan voor het ongemak.
Bedankt voor je begrip.