null Open Universiteit mede-organisator van het vierde Marketing-Finance Symposium

ALG_Abstract_10432_head_large.jpg
Open Universiteit mede-organisator van het vierde Marketing-Finance Symposium
Op 7 oktober 2022 organiseren Maastricht University, Open Universiteit en Wageningen University & Research de 4e editie van het Marketing-Finance Symposium.

De bijdrage van marketing aan finance

Tijdens het symposium bespreken vooraanstaande experts uit academia en de beroepspraktijk de laatste ontwikkelingen in de Marketing-Finance Interface. Dit jaar is de focus gericht op marketing excellence en de bijdragen daarvan aan de financiën. Sprekers zijn onder andere: Speakers include: Dominique Hanssens (University of California, Los Angeles), Verena Neubauer (Procter & Gamble), Arvid Hoffmann (University of Adelaide), Chris Burggraeve (Vicomte LLC, former Global CMO AB InBev).

Meer informatie

Het symposium vindt plaats in Maastricht en wordt georganiseerd door Maastricht University School of Business and Economics, de vakgroep Accounting & Finance van de Open Universiteit en Wageningen University & Research.

Meer informatie en aanmelden

Er is slechts plaats voor 70 deelnemers. Kijk voor meer informatie over aanmelding, programma en locatie op de conferentiepagina.