Deze website gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek voor u nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen uw internetgedrag binnen en buiten onze website volgen en verzamelen.
Hiermee kunnen wij en derde partijen advertenties aanpassen aan uw interesses en kunt u informatie delen via social media.
Klik op 'Ik ga akkoord' om cookies te accepteren en direct door te gaan naar de website of klik op om uw voorkeuren voor cookies te wijzigen. Bekijk onze privacyverklaring voor meer informatie.
Leren
Welten-medewerkers op jaarlijkse conferentie Association for Learning Technology
Van 11 tot 13 september 2018 vindt de 25e conferentie van de Association for Learning Technology plaats bij de universiteit van Manchester in Engeland. Verschillende (oud-) medewerkers van het Welten-instituut leveren er een bijdrage. Alle presentaties zijn live te volgen via YouTube. Op social media kan je de conferentie ook volgen via de hashtag #altc.

Feedback in thesiskringen

Het Welten-instituut is bij de verjaardagseditie van de ALT-c conferentie vertegenwoordigd door dr. Steven Verjans. Hij is lid van de programmacommissie, zal meerdere sessies voorzitten en geeft een presentatie over 'work-in-progress' rond het thema 'Feedback in thesiskringen'. Deze presentatie verzorgt hij samen met oud-Welten-collega’s dr. Kamakshi Rajagopal en dr. Amy Hsiao. De keynotes en lezingen van de conferentie zijn live te volgen via het YouTube kanaal. Daar zijn ook lezingen van vorige jaren beschikbaar.

Meer over ALT

De Association for Learning Technology is een ledenorganisatie die praktijkdeskundigen, onderzoekers en beleidsmakers met interesse in leertechnologie samenbrengt. Met als doel om leren en onderwijs te bevorderen door kennis op het gebied van leertechnologie te vergroten, te verkennen en te verspreiden. De Open Universiteit is al sinds ongeveer 10 jaar lid van de associatie, en was in die periode onder andere actief binnen de programmacommissie van de conferentie en binnen de 'Editorial board’ van het tijdschrift 'Research in Learning Technology'. Research in Learning Technology is een wetenschappellijk, peer-reviewed en Open Access tijdschrift dat wordt uitgegeven en gefinancierd door ALT en zijn leden. Het draagt het DOAJ kwaliteitszegel en beantwoordt aan de zogenaamde platinum of diamanten standaard voor Open Access publicaties, wat inhoudt dat het tijdschrift voor lezers en auteurs gratis is. Artikelen in het RLT tijdschrift worden geaccepteerd door de ICO onderzoeksschool, omdat het tijdschrift voorkomt op de door ICO erkende ISI-lijst.