null Nieuwe cursussen in de bachelor Bedrijfskunde: Actuele thema's rondom belevingsmarketing en leiderschap

MW_Twee_nieuwe_cursussen_25331_head_large.jpg

Nieuwe cursussen in de bachelor Bedrijfskunde: Actuele thema's rondom belevingsmarketing en leiderschap

In kwartiel 3 starten twee gloednieuwe cursussen binnen de Bachelor Bedrijfskunde die niet alleen relevant zijn voor studenten aan de Open Universiteit, maar ook voor professionals en overige geïnteresseerden. De cursussen bieden actuele inzichten en vaardigheden die breed toepasbaar zijn in de praktijk.

Belevingsmarketing

In deze cursus leer je hoe je de emotionele connectie tussen merk en consument versterkt. Van klantbeleving en 'phygital' marketing tot storytelling en de psychologische achtergronden van consumentengedrag, deze cursus biedt een diepgaande verkenning van de impact van beleving in marketing. De cursus eindigt met een praktische 'belevingswandeling', waarbij je de toepassingen van belevingsmarketing in de retailomgeving analyseert. Bekijk voor meer info en aanmelden de website.

Leiderschap

Deze cursus biedt een grondige verkenning van verschillende leiderschapsmodellen en -theorieën. Met een focus op de identiteit van leiders, ontdek je hoe persoonlijkheid, diversiteit en ethisch leiderschap bepalend zijn voor effectief leiderschap, zowel in formele managementrollen als in informele leiderschapsposities. Je ontwikkelt een beter begrip van hoe leiderschap werkt in de praktijk, ongeacht of je een leidinggevende functie vervult. Bekijk voor meer info en aanmelden de website.

Beide cursussen starten op 9 februari 2025 en zijn zowel beschikbaar voor alle studenten van de Open Universiteit, ook als losse cursus buiten de reguliere bacheloropleiding, als voor studenten en geïnteresseerden buiten de Open Universiteit. Bekijk meer informatie over de faculteit Managementwetenschappen op de website.