Onderwijswetenschappen_13457_head_large.jpg
Valorisatie
 
  • Talentgesprekken en talentlessen
    Het project Ken jezelf ontwikkelt samen met PO- en VO-praktijkpartners talentgesprekken en talentlessen met als doel de zelfregulatie- en zelfbeoordelingsvaardigheden van leerlingen te verbeteren en op die manier leerlingen te helpen de doorstroom naar VO positiever te ervaren.
  • Mobiele app voor feedback en reflectie over online samenwerken
    Het FROCOLE project heeft een mobiele app ontwikkeld voor feedback en reflectie. Doel van de app is de sociale interactie in langlopende (ongeveer 8-12 weken), computerondersteund samenwerkende leergroepen in het online hoger onderwijs te verbeteren.
    Lees meer over deze app die voor iedereen beschikbaar is.
  • Evaluatie van innovaties
    De vakgroep volgt en evalueert de onderwijsvernieuwing Agora om zo het proces en de effecten in kaart te brengen, probleempunten vroegtijdig te signaleren, en te leren van de ervaringen. Het delen van deze kennis is relevant voor andere ingrijpende onderwijsvernieuwingen.
    Lees het meest recente rapport over Agora

In de media