De vakgroep werkt momenteel aan de volgende onderzoeksprojecten:
- Doing what works for children. New approaches for (future) professionals in Dutch youth care
Lees meer - Interactieve tool voor het begeleiden van netwerkleren op de pabo
Lees meer - Hyb-IT-up: Upgrading higher education teachers’ and students’ hybrid learning competences
Lees meer - Social- and Telepresence in Online Social Learning
Lees meer - Students4Change
Lees meer - Improving experiential learning environments
- Het opgeven van het docentberoep in het voortgezet onderwijs
- FROCOLE: Feedback en Reflectie in Online Collaboratief Leren
- Studentenwelzijn in de lerarenopleiding
- Loopbaankeuzes en studiesucces Agora-leerlingen
- Op weg naar professionele organisaties in het mbo
- Opvattingen van onderwijsprofessionals over hybride leeromgevingen
- Ken jezelf. Zelfregulatie verbeteren door kennis over eigen talenten
- PhD project van Stefan Robbers
- Eliciting Socially Shared Metacognitive Regulation in Ill-Structured Problems
- The networked student
- Voed!
Onlangs afgerond
Instructional design according to the mARC model: Guidelines on how to stimulate more experiential learning in higher education
Phd project
Promovendus: Slaviša Radović
Promotiedatum: 25 maart 2022
Lees meer: